A vásárlók személyes adatainak védelme

Kockázatok azonosítása és rangsorolása

Kockázati univerzumunk teljes áttekintése üzleti tevékenységünk, külső működési környezetünk, szabályozási környezetünk és belső működési folyamataink elemzésével kezdődik. Ide tartoznak a stratégiánkon, kezdeményezéseinken, vállalatirányítási és egyéb folyamatainkon belül és rajtuk keresztül jelentkező hatások is.

Tároljuk a vásárlók és a kollégák személyes adatait. Bár a fenyegetések folyamatosan változnak, a kockázat állandó. A Tesco Csoport adatvédelmi programjának, valamint szigorú irányítási és ellenőrzési folyamatainak végrehajtásával állandóan szoros figyelemmel kísérjük és kezeljük a kockázatokat.

A vásárlók és a kollégák érdekeit tartjuk szem előtt minden olyan döntés során, amikor felhasználjuk személyes adataikat. Adatvédelmi szabályzatunk és folyamataink (köztük a magánélet védelmére vonatkozó hatásvizsgálat és az adatirányítás) meghatározzák, hogyan védjük és használjuk fel megfelelően a személyes adatokat.

  • A Tesco Csoport adatvédelmi programjának részeként folyamatosan értékeljük és nyomon követjük leányvállalataink adatvédelmi kockázatait és biztonsági gyakorlatait.
  • Biztonsági központunkban külön csapatot állítottunk fel a biztonsági incidensek (beleértve a személyes adatokat érintő biztonsági incidensek) észlelésére, jelentésére és kezelésére.
  • Külső szállítói programmal gondoskodunk a külső biztonsági és adatvédelmi kockázatok kezeléséről.
  • Tisztában vagyunk azzal, milyen fontos a folyamatos oktatás és kommunikáció a helyes adatkezelési gyakorlat tudatosítása, valamint a személyes adatokat érintő incidensek megelőzése érdekében. Rendszeres bevezető, felvilágosító és ismétlő oktatást tartunk kollégáink számára.