Termékbiztonság és -minőség

Legfőbb prioritásunk, hogy az általunk eladott termékek biztonságosak legyenek a vásárlók számára. Szeretnénk bizalmi kapcsolatot kiépíteni a vásárlókkal, és elkerülni a működésünket és vállalati hírnevünket érintő negatív hatásokat. Ezért figyelünk oda kiemelten a termékbiztonsággal és -minőséggel kapcsolatos kockázatokra.

Normákkal, szabályzatokkal és iránymutatásokkal gondoskodunk arról, hogy termékeink biztonságosak és megfelelő minőségűek legyenek, illetve eleget tegyenek a jogszabályi előírásoknak. Ezek minden élelmiszer és nem élelmiszer jellegű terméket és nem viszontértékesítésre szánt árut, illetve szolgáltatást lefednek.

  • Szorosan nyomon követjük a termékbiztonsági előírások változásait, és több iparági fórum munkájában is részt veszünk annak érdekében, hogy normáink és termékeink továbbra is megfeleljenek minden releváns szabályozásnak.
  • Szállítóinkat alapos átvilágítjuk az együttműködés megkezdése előtt, és szállító partnereinkkel folyamatosan ápoljuk a kapcsolatot annak érdekében, hogy mindannyian megfelelő és a Tesco követelményeihez illeszkedő infrastruktúrával, szakértelemmel és kapacitással rendelkezzenek.
  • Kollégáinknak oktatási programokat szervezünk az élelmiszer- és termékbiztonság, illetve a higiéniai ellenőrzések témájában, és támogatást nyújtunk az áruházaknak a termékbiztonság növelése érdekében.
  • A szabályoknak nem megfelelő termékek előállítása vagy értékesítése esetén a működésünkbe ágyazott válságkezelési eljárások mentén gyorsan orvosoljuk a problémákat. A világos eszkalációs protokoll a termékvisszahívási folyamatokra is kiterjed.
  • Szállítói termékelemzési és auditprogramokkal monitorozzuk a termékek biztonságát, nyomon követhetőségét és minőségét. Ennek részeként bejelentés nélkül is végzünk auditokat a szállítók telephelyein és létesítményeiben.
  • Kockázatalapú minőségbiztonsági programunk termékminták tesztelése alapján ellenőrzi a normáinknak és előírásainknak való megfelelést.