|

Most indul a kedvező árak nyara

A közelmúlt kihívásai hosszú távon is befolyásolják a vásárlói szokásokat: a következő időszakban minden eddiginél fontosabbak lesznek az alacsony és stabil árak a vásárlóknak. A Tesco támogatni szeretné a családokat, hogy a számukra szükséges termékeket a legjobb áron szerezhessék be, ezért számos termékének árát csökkentette. A Tesco ezzel folytatja a korábban elkezdett stratégiáját és továbbra is több mint 600, a vásárlói számára fontos termék árába fektet be.

Tejföl, tojás, bor, banán vagy akár alkoholmentes sör - a Tesco számos, részben saját márkás termék árát csökkentette, főleg olyanokét, melyek minden nap megtalálhatók a vásárlók kosarában. Az áruházlánc egyértelművé tette: nem rövidtávú promócióról van szó. A most bevezetett, kedvező árakat hosszú távon fenntartják– így hamarosan beköszönt a kedvező árak nyara.

A Tesco továbbra is több mint 600 termék árába fektet be, ügyelve arra, hogy a vásárlók könnyen megtalálják kedvenc termékeiket és kevesebbet fizessenek értük. A kedvező árakat kék jelzéssel látják el a polcokon, így a vásárlók egyértelműen és könnyen megtalálhatják a tartósan kedvező árú termékeket és ezzel időt is kevesebb időt kell vásárlással tölteniük, amellett, hogy remek minőséget kapnak a pénzükért.

„A példa nélküli helyzet, amelybe kerültünk, sok család számára kihívást jelent. A Tescónak fontos, hogy segítsen nekik, abban, hogy beszerezhessenek mindent, amire szükségük van, kevesebbért. Mostantól hosszabb időre csökkentjük kulcsfontosságú termékeink árát, így vásárlóink számíthatnak ránk a családi költségvetés tervezésekor ezen a nyáron” - mondja Matt Kay, a Tesco közép-európai marketingigazgatója.

Részletek a Tesco vásárlói weboldalán.

Kapcsolódó